Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Katrine - 11 februari 2011 10:58

Tog mig med nöd o näppe hem efter kvällsjobbet i går kväll. Var lite orolig att jag inte skulle ta mig in på skogvägen hem ca 1,6 km för skulle jag bli fast o få lov att gå hem då har jag nog valt att sova i bilen . Varför det då ? Jo för ca 1½ vecka sedan hörde jag ju vargarna yla strax bortom oss. Nu är det fler än en dessutom o jag vill INTE bli vargmat. De ylade så det gick kalla kårar utefter ryggen.

Tur som fan att jag är ledig idag för annars hade jag fått ta ofrivilligt ledighet idag då vi nog  är helt insnöade.

Blåsten har gjort att det drivit igen helt. Pulsade i djupsnö när jag släpte ut hästarna. De gillar inte vädret men de får stå ut ett tag ute iaf för de blir så grymt sura om de får stå inne. Påpälsade med varma täcken så går det nog bra.

Vädret sätter käppar i hjulet som vanlig, trodde mitt domma nöt att vi var på G Elviz o jag men nu är det mer åt H så att säga. Jaja nu kan det väl inte bli sämre  utan bara bättre eller hur?  


Inte bara utomhus det är insnöat utan även i mitt huvud, väntar intensivt att mina piller ska göra nytta så det känns.

Känner mig lite urblåst emellanåt och minnet tryter mer än vanlig typ. Orken som kommer o går vill jag gärna att den bara ska komma och stanna kvar. Tur att hoppet är det sista som överger mig   .


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards